Ana Sayfa NELER YAPARIZ? > Sosyal Sorumluluk Projeleri >

Sosyal Sorumluluk Projeleri

Sosyal Dahil Etme , kişilerin dezavantajlarının azaltılarak veya ortadan kaldırılarak toplumla bütünleşmesini ve sosyal hayata katılım sürecini ifade eder. Eğitimde Sosyal Dahil Etme ise; kişilerin eğitimin her kademesinde yaşadığı dezavantajların (coğrafi, fiziksel, ekonomik) azaltılarak ya da ortadan kaldırılarak eğitime katılımlarının sağlanmasıdır.

Bu kapsamda yapılacak çalışmalar, etkinlikler ve eğitimlerle dezavantajlı çocuklara, daha iyi koşullar sunmak, çocukların kendilerini ifade edebilecekleri yapıların oluşturulmasını desteklemek, çocukların özgüvenlerinin artmasına ve toplumsal aidiyet duygularının güçlendirilmesine katkı sağlamak hedeflenmektedir.
Ana Sayfa NELER YAPARIZ? > Sosyal Sorumluluk Projeleri >

Sosyal Sorumluluk Projeleri

Sosyal Dahil Etme , kişilerin dezavantajlarının azaltılarak veya ortadan kaldırılarak toplumla bütünleşmesini ve sosyal hayata katılım sürecini ifade eder. Eğitimde Sosyal Dahil Etme ise; kişilerin eğitimin her kademesinde yaşadığı dezavantajların (coğrafi, fiziksel, ekonomik) azaltılarak ya da ortadan kaldırılarak eğitime katılımlarının sağlanmasıdır.

Bu kapsamda yapılacak çalışmalar, etkinlikler ve eğitimlerle dezavantajlı çocuklara, daha iyi koşullar sunmak, çocukların kendilerini ifade edebilecekleri yapıların oluşturulmasını desteklemek, çocukların özgüvenlerinin artmasına ve toplumsal aidiyet duygularının güçlendirilmesine katkı sağlamak hedeflenmektedir.
Sosyal Sorumluluk Projeleri
Ana Sayfa NELER YAPARIZ? > Sosyal Sorumluluk Projeleri >

Sosyal Sorumluluk Projeleri

Sosyal Dahil Etme , kişilerin dezavantajlarının azaltılarak veya ortadan kaldırılarak toplumla bütünleşmesini ve sosyal hayata katılım sürecini ifade eder. Eğitimde Sosyal Dahil Etme ise; kişilerin eğitimin her kademesinde yaşadığı dezavantajların (coğrafi, fiziksel, ekonomik) azaltılarak ya da ortadan kaldırılarak eğitime katılımlarının sağlanmasıdır.

Bu kapsamda yapılacak çalışmalar, etkinlikler ve eğitimlerle dezavantajlı çocuklara, daha iyi koşullar sunmak, çocukların kendilerini ifade edebilecekleri yapıların oluşturulmasını desteklemek, çocukların özgüvenlerinin artmasına ve toplumsal aidiyet duygularının güçlendirilmesine katkı sağlamak hedeflenmektedir.